contact met Jerome

Als je iets met me wil delen zijn er een paar mogelijkheden:

- door een reactie te plaatsen op een reisverhaal. Dat doe je door de knop 'reageer' rechtsonder vanhet bericht. Realiseer je wel datde reactie voor iedereen die de site bezoekt te zien is ;-).

- door mij te e-mailen op jerome.deliege@hotmail.com

- door een SMS-je op mijn nummer 06 33674606 (maar verwacht geen berichtje terug want dat is voor mij verschrikkelijk duur. Hetzelfde geldt voor afluisteren van mijn voice-mail)

- door te bellen/SMS-en naar mijn mobiele Nepalese nummer. Ik ben van plan ter plekke een prepaid kaart te kopen zodat ik goedkoper kan bellen en sms-en. Als het lukt volgt het nummer binnenkort.

Reacties

Reacties

Roger

Namaste Reismaatje,

Tijdens onze lange wandelingen in Nepal hebben wij het zo vaak over de hulpbehoefte gehad als we weer eens met de armoede werden geconfronteerd. Prachtig dat jij nu de hulp kunt gaan bieden die daar zo nodig is.

Namaste

Roger

Pam

Hey Jerome,

Het eerte wat in mij opkwam toen ik ik je mail las was, wat ontzettend goed van je! Lijkt me enorm gaaf om zo'n ervaring op te doen en op deze manier kinderen in zulke omstandigheden te kunnen helpen aan een betere toekomst!

Ik heb je nieuwe nummer en ga je zeker nog bellen voordat je weg gaat!

Groetjes,

Pam

Hannie

Hoi Jerome,
Fantastisch wat je gaat doen, past ook wel bij je, denk ik. Ik blijf je volgen via je site. Veel succes.
gr Hannie

Simone

Ha Jerome,

Nog één nachtje slapen en dan is het na alle weken van denken en dromen eindelijk zo ver! Veel geluk in Nepal en om te beginnen een hele goede reis.

Liefs, Simone

Lucas

Ha Jerome,
Over een etmaal zit je in die 'zilveren vogel'. In gedachten reizen we mee naar het dak van de wereld. Ik verheug me op je terugkomst en je verhalen. Het ga je goed! Lucas

Roger

Jerome,

Wat een enthousiamse heb ik weer mogen ontmoeten op schiphol. Je straalde!!! Goeie reis!

Dank voor het mooie boek van Herzog met de persoonlijke noot op de eerste pagina. Ik zal vaak aan je denken en zeker als ik lees over het annapurna gebergte.

Namaste

rene

Jerome!
welkom in Nepal! swagatam Nepalma!
ik hoop dat het wordt wat je ervan verwacht had, and so much more!

Simone

Ha Jerome,
Goed om weer van je te horen! KHoop dat je snel helemaal fit bent en wens je veel plezier op school en mooie eerste dagen bij je gastgezin.
Liefs, Simone

Ali & Co

Namaste Jerome,

Ke chha haalkhabar? Volgens gaat het goed met je. Ik zou zeggen: "ga gewoon zo door Jerom".

pheri bhetavala, Ali Shrin en Aresh

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!